20.11.2017
All I want for Christmas... Zorgeloos aan de feesttafel met het kerstmenu van Foodbag

Speciaal voor de feestdagen komt Foodbag met een maaltijdbox voor de feestdagen. In de box: feestelijke ingrediënten in de juiste hoeveelheden én makkelijke recepten. Zo schotel je je gasten een origineel driegangenmenu aan zonder je ervoor te moeten verplaatsen. Vanaf morgen kan je ‘m bestellen en op 22 december wordt de box aan je voordeur geleverd. Niet Gabriël, maar Foodbag is in dit geval de reddende engel…

Geen idee wat je je gasten moet voorschotelen tijdens de feestdagen? Kijk je op tegen de winkelstress tijdens de kerstperiode? Op www.foodbag.be kan je een kookpakket bestellen met alle ingrediënten en recepten om een heerlijk driegangenmenu mét hapjes te maken. In het feestpakket vind je ingrediënten voor 3 hapjes, een voorgerecht, hoofdgerecht én een dessert. Je kan de Kerst Foodbag bestellen voor 4, 6, 8 of 12 personen. De Foodbag wordt dan bij je thuis geleverd op 22 december. De focus van Foodbag ligt zoals steeds op gezonde, verse voeding en duurzaamheid. Bovendien werkt het Gentse bedrijf enkel met seizoensgebonden producten van eigen bodem.

Op het menu: een hapje van krokante pancetta, zachte geitenkaas, & vijg, Sint-jacobsnoot met avocadocrème en komkommersalsa en Zakouskis van grijze garnaal en gerookte zalm met tuinkers. Als voorgerecht krijg je een torentje van warmgerookte zalm met lauwe geitenkaas, appel en sinaasappelsaus. Hoofdgerecht: Rosbief met knolseldercrème, gebrande ajuin, aardappelblokjes met geroosterde wortelen. Als dessert serveer je Panna cotta van speculaas met gepocheerde peer en zelfgemaakte truffels.

De Kerst Foodbag is beschikbaar voor 4 personen (€109), 6 personen (€149), 8 personen (€179) of voor 12 (€239).
Bestellen kan vanaf 16/11 tot 12/12 via de website van Foodbag : https://www.foodbag.be/foodbag-kerstbox.
De Foodbag wordt op 22 december aan je deur geleverd.

Belgium’s new brand of the year 2017
Foodbag is één van de 5 genomineerden voor ‘Belgium’s new brand of the year 2017’. De kranten De Tijd, L’Echo en de Belgian Association of Marketing (BAM) reiken opnieuw een award uit aan een merk dat minder dan vijf jaar bestaat en ontstaan is in België. In de vorige edities werden Wasbar (2015 ) en Generous (2016) verkozen tot het beste nieuwe merk. Het is niet de eerste keer dat Foodbag in de prijzen valt. In 2016 werd Foodbag nog verkozen tot beste start-up in de categorie ‘webshop’.
Stemmen voor Foodbag kan via https://www.tijd.be/tech-media/media-marketing/Stem-nu-voor-uw-favoriete-nieuwe-merk/9952254?utm_source=Foodlovers&utm_campaign=893aed6a25-EMAIL_CAMPAIGN_2017_11_14&utm_medium=email&utm_term=0_aa2f901d3a-893aed6a25-240509329
De winnaar wordt op 8 december bekend gemaakt.

Images