Disaronno in de stijl van het iconische jeansmerk

 
disaronnowearsdiesel_model.jpg

Disaronno® komt opnieuw uit met een limited edition waarbij hun iconische fles een verrassend nieuwe look krijgt aangemeten. Voor het zesde jaar op rij slaat de wereldbekende Italiaanse likeur de handen in elkaar met een Italiaans modehuis. Dit jaar koos Disaronno® voor het streetwear merk Diesel voor het uitbrengen van een nieuwe Limited Edition onder de naam; “Disaronno wears Diesel”.

“Disaronno wears Diesel” is een Limited Edition fles in een gedurfd ontwerp, waarbij de iconische Disaronno-fles wordt aangekleed in een opvallend denim camouflagepatroon. #disaronnowearsdiesel is de ster van de zevende editie van het Disaronno® Icon-project waarbij het merk elk jaar samenwerkt met een topnaam uit de Italiaanse modewereld. Voor de vorige ontwerpen werkte Disaronno® samen met Moschino, Versace, Cavalli, Etro en Missoni.

De aankondiging van de Disaronno Limited Edition vormt elk jaar een belangrijke internationale gebeurtenis waar we telkens enorm naar uitkijken. Dit jaar meet de kenmerkende Disaronno-fles zich een onverwachte look aan die figuurlijk barst van karakter. Het is de perfecte mix van Italiaanse stijl en moderniteit”, Aldus Augusto Reina, CEO van Illva Saronno Holding.

“Disaronno wears Diesel” is exclusief verkrijgbaar bij Delhaize voor €16,50 per fles van 70 cl.

Bovenop de fles van 70cl is de Limited Edition ook verkrijgbaar in twee verschillende minigeschenkverpakkingen, met elk drie miniflesjes van 5cl en zes jeanslabels in verschillende kleuren.

 
Debby Wilmsen